Odpowiedzi

2010-02-14T21:31:06+01:00
Moja Przyjaciółka jest jak słońce,
świeci światłem dniem i nocą,
budzi każde krańce.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T21:31:36+01:00
Serduszko puka: puk puk
Miłości szuka: stuk stuk.
Całusy płyną jak wartki strumień, a ty się Walentynko nie rumień :)

Bardzo Cię lubię, dobrze o tym wiesz,
Zrobię dla Ciebie, co tylko chcesz!

Przyjaźń to piękne słowo,
Przyjaciel długo pamięta...
Nie wiem kim jestem dla Ciebie,
lecz proszę zapamiętaj!

Jak zapomnisz, że jestem- to pamiętaj, że byłam...

Mam nadzieję, że pomogłam :D Pozdrawiam :>