Odpowiedzi

2009-10-12T18:04:55+02:00
1cm-100m
4cm-400m
2.5cm-250m
10cm-1000m

200m-2cm
500m-5cm
85om-85cm
1km-10cm
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T18:11:41+02:00
A)]
1 cm = 0,1 km
4 cm = 0,4 km
2.5 cm = 0,25 km
10 cm = 1 km

b)
200 m = 2 cm
500 m = 5 cm
850 m = 8,5 cm
1 km = 10 cm

:)
1 4 1
2009-10-12T18:21:43+02:00
1cm-100m
4cm-400m
2.5cm-250m
10cm-1000m

200m-2cm
500m-5cm
85om-85cm
1km-10cm
1 5 1