Odpowiedzi

2010-02-14T21:36:01+01:00
A)36,38,56,58,68,86
b)36,56,68

Licze na naj ☺
1 5 1
2010-02-14T21:38:52+01:00
Ostatnia cyfra musi być podzielna przez 2:
a) 36, 38, 56, 58, 68, 86

Ostatnie dwie cyfry liczby muszą być podzielne przez 4(w tym wypadku cała liczba):
b) 36, 56, 68
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T21:39:13+01:00
Przez 2:

68*
86
58
56*
38
36*

przez 4: to te oznaczone gwiazdką powyżej