Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T21:35:37+01:00
Zrób wyklejankę i syrenka w wodzie albo pastelami pomnik syrenki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T21:36:56+01:00
Ładnie będzie wyglądało, jak np. syrenka będzie siedzieć na kamieniu wystającego ze środka morza (wiesz o co chodzi) i może patrzeć na odpływający w oddali statek ( może symbolizować czas)...

Mam nadzieję że pomogłam ,pozdrawiam :>
1 4 1
2010-02-14T21:39:57+01:00
Możesz narysowac pomnik syrenki na środku placu w Warszawie ..i dookoła niej ludzi różnych pokoleń.. oznaczać będzie to przemijający czas...
1 4 1