Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T21:49:20+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
CuSO4 + 2KOH---->K2SO4 + Cu(OH)2
Powstał NIEBIESKI OSAD Cu(OH)2
3 5 3
2010-02-14T21:53:22+01:00
Pojawi sie niebieski galaretowaty osad
1 5 1