Odpowiedzi

2010-02-14T21:50:52+01:00
Sądzę , że warto ponieważ Bóg pomaga nam w życiu i oczekuje on od nas w zamiar wiary do Niego . Powinno się wierzyć w jego w dzisiejszych czasach , ponieważ są na tym świecie ludzie , który potrzebują tej wiary , aby w jakiś sposób jej przekazach , np oaze młodzieżowe .
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T00:03:38+01:00
W obecnym czasie gdy wokół nas jest coraz wiecej kłamstwa, prezmocy i wszelkiego zla, zaczynamy gubic sens naszego życia.
coraz trudniej jest nam zrozumiec prawa, którymi kieruje sie współczesny człowiek, coraz trudniej znależc swoje miejsce w społeczenstwie.
bardzo łatwo jest ludzi zwiesc, omamic obietnicami bez pokrycia, kupic spokój ich sumienia za Judaszowe srebrniki.
coraz częsciej można uslyszec pytanie "dokąd zmierza świat"?
Myslę, że swiat stacza sie po równi pochylej w kierunku zaglady.
czy można temu zapobiec?
trudno odpowiedziec na tak zadane pytanie.
jestem młodym człowiekiem, może ktoś powie, że niewiele wiem, niewiele w zyciu widziałem, to prawda.
czy jestem wierzacy? myśle, ze tak.
zdaję sobie sprawe z moich ułomnosci, wiem jak trudno jest życ w zgodzie z Bozymi przykazaniami w świecie pelnym pokus.
jednak wiem,że wiara jest trwałą wartoscią, ktora nie przemija wraz z sezonowa modą, bogactwem i złudnym szczesciem,
że daje nadzieje na lepsze życie, życie wieczne.
wiem że Syn Boży nie po to umarl i zmartwychwstał by szatan mógł bezkarnie niszczyc świat - dzielo samego Boga.
wierzę, że dobro, prawda i milośc w końcu zwyciężą a sa one przecież fundamentem wiary. gdy zwycięży wiara wtedy ja, grzesznik ufający w boże milosierdzie byc może będę godny
dostąpic życia w chwale Bożej, dlatego warto wierzyc.

1 4 1