Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T21:48:33+01:00
Wilgotny klimat.
ilość wody
ilość co2
2010-02-14T22:00:29+01:00
-litologia skał
Zjawiska krasowe najczęściej rozwijają się w skałach węglanowych. Związane jest to z powszechnością i dużym rozprzestrzenieniem tego typu skał oraz ich podatnością na krasowienie. Podatnością na krasowienie określa się stosunkiem składników budujących skałę, rozpuszczalnych w HCl- (CaCO3) do reszty składników.
2010-02-14T22:02:22+01:00
Klimat ciepły,wilgotny
dwutlenek węgla