Odpowiedzi

2010-02-14T21:52:51+01:00
X-pierwsza liczba
y-druga liczba

x-y=3
x*5=y-3

x=3+y

5(3+y)=y-3
15+5y=y-3
4y=-18
y=-4,5

x-(-4,5)=3
x+4,5=3
x=-1,5


Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T21:59:14+01:00
Różnica dwóch liczb równa się3. Jeżeli większą liczbę pomnożymy przez 5, od mniejszej zaś odejmujemy 5 to otrzymamy liczby równe.Jakie to liczby?
x-y=3
5x=y-5

x=3+y
5(3+y)=y-5

x=3+y
15+5y=y-5

x=3+y
5y-y=-5-15

x=3+y
4y=-20

x=3+y
y= -5

x= 3+(-5)= -2

x= -2
y= -5

L=x-y= -2- (-5)= -2+5=3
L=P
L=5*x=5* (-2)= -10
P=y-5= -5-5=-10
L=P
5 4 5