Odpowiedzi

2010-02-14T21:59:37+01:00
Wiersz:
Nie jem sniadania, bo mysle tobie
nie jem obiadu, bo mysle o tobie
nie jem kolacji, bo mysle o tobie,
nie moge spac, bo mysle o tobie
nie moge wstac, bo jestem spiaca.

Życzenia:
Dużo zdrowia szczęścia miłości, za grosz cierpliwości i tego co najważniejsze miłego 14 Walentego. Bo to dzień miłości, gdzie trzeba mieć dużo cierpilwości, a ty jej masz wiele, a więc będziesz miała ze mną wesele!
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T21:59:51+01:00
W dniu świętego Walentego, życzę Ci wszystkiego najlepszego! Spełnienia najskrytszych marzeń, wszystkich wymarzonych zdarzeń! I abyś nigdy nie musiał z przykrości szlochać, za to byś był kochanym i mógł kochać...

Moja inwencja twórcza :P Pozdrawiam ;)
3 4 3
2010-02-14T22:06:21+01:00
W dniu walentynek życzę Ci wszechpotężnej, szczerej i namiętnej miłości. Chwil, dzieki którym poczujesz, że żyjesz oraz pogodnego spojrzenia w wielobarwną i beztroską przyszłość.
1 5 1