Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T22:18:08+01:00
Balladyna zwracała uwage tylko na swopje potrzeby, nie brała pod uwage potrzeb matki i siostry i uczuć Kirkora [chyba tak się nazywał, nie pamiętam sory] zabiła własną siostre żeby być bogatą.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T22:24:18+01:00
Balladyna jest uosobieniem dużej ilości negatywnych cech. Była gotowa poświęcić życie niewinnych ludzi aby zdobyć swój cel. Ignorowała ludzkie cierpienie, którego niejednokrotnie była sprawczynią. Jej postawa wobec matki była wręcz naganna. Uważam, że ogromna chęć zdobycia władzy zawładnęła jej osobą i doprowadziła do zguby. Balladyna otrzymała słuszną karę za popełnione zbrodnie.
3 5 3