Odpowiedzi

2010-02-14T22:25:38+01:00
Okon,flądra,omułki, małgwie, chełbia,wieloryb,rekin,tołpyga,panga itd....itp.....
19 4 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T22:26:30+01:00
Łosoś
płoć
pocierniec
pstrąg
śledź
trawianka
sum
stynka
sandacz
sapa
karp
aloza
brzana
ciernik
dorsz jesiotr
jaź
karaś srebrzysty
leszcz
lin
makrela
okoń
piekielnica
sielawa
szprot

:)
53 4 53
2010-02-14T22:30:04+01:00
Śledź, szprot, okoń, iglicznica, kur diabeł, lisica, nagład, paprosz,

pozdrawiam ;)
5 3 5