Odpowiedzi

2010-02-14T22:36:09+01:00
Cechy epopei na podstawie „Pana Tadeusza” - wkliknij to w google tam jest wszystko co będzie ci potrzebne.

nie chcę kopiowac a nie wszystko pamietam.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T22:37:22+01:00
Pan Tadeusz jest epopeja ponieważ:
- zaczyna się od inwokacji
- ukazano tu wydarzenia przełomowe ( wkroczenie armii napoleońskiej na Litwę
- utwór jest wierszowany o dużych rozmiarach
- szczegółowe opisy
- cechy charakterystyczne: wzniosłość, patos (choć też humor, potoczność)
- rozbudowane porównania
- opóźnienie relacji o zdarzeniach ciekawych dla czytelnika (np. dzięki licznym opisom)
8 3 8