Prawda czy fałsz?
a. Jednym z największych uczonych epoki średniowiecza był Izaak Newton, uznawany za twórcę prawa powszechnego ciążenia.
b. Prawo ruchu planet sformułował Jan Kepler.
c. Systematykę świata zwierząt i roślin stworzył duński uczony Karol Linneusz.
d. Antoine Lavoisier odkrył prawo zachowania masy w reakcjach chemicznych.
e. W XVIII w. niezależnie od siebie powstały trzy skale mierzenia temperatury.

Zaznaczyć czy zdanie jest prawdziwe czy nie. W razie fałszywego zdania podać prawdziwe.

2

Odpowiedzi

2010-02-14T22:49:34+01:00
A)fałsz - Jednym z największych uczonych epoki oświecenia był Izaak Newton, uznawany za twórcę prawa powszechnego ciążenia.
b)prawda
c)fałsz - Systematykę świata zwierząt i roślin stworzył szwedzki uczony Karol Linneusz.
d)prawda
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T22:51:26+01:00
1. fałsz - Izaak Newton żył w oświeceniu
2. tak
3. nie - Karol Linneusz był szwedem
4. tak
5.tak
2 5 2