Haha !!
RozwiązaĆ ;]]
5+5=
10+78=
89+123=
987675+12589=
14+7=
786+230=
23-10=
189-75=
237-0=
8-1=
1-1=
5-2=
5*5=
12*6=
4*6=
78*23=
9*1=
1029*564=
12/3=
456/75=
45/3=
96875423/5=
456/1=
9995656565416/156416=


Miłego ROZWIĄZYWANIA ~!~


3

Odpowiedzi

2010-02-15T00:04:23+01:00
5+5= 10
10+78=88
89+123= 212
987675+12589= 1000264
14+7= 21
786+230= 1016
23-10= 13
189-75= 114
237-0= 237
8-1= 7
1-1= 0
5-2= 3
5*5= 25
12*6= 72
4*6= 24
78*23= 1794
9*1= 9
1029*564= 580356
12/3= 4
456/75= 6,08
45/3= 15
96875423/5= 19375084,6
456/1= 456
9995656565416/156416= 63904310,08

:)
2010-02-15T00:04:50+01:00
5+5=10
10+78=88
89+123=212
987675+12589=1000264
14+7=21
786+230=1016
23-10=13
189-75=114
237-0=237
8-1=7
1-1=0
5-2=3
5*5=25
12*6=72
4*6=24
78*23=1794
9*1=9
1029*564=580365
12/3=4
456/75=6,08
45/3=15
96875423/5=19375084,6
456/1=456
9995656565416/156416=63904310,08
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T00:05:07+01:00
5+5= 10
10+78=88
89+123=212
987675+12589=1000264
14+7=21
786+230=1016
23-10=13
189-75=114
237-0=237
8-1=7
1-1=0
5-2=3
5*5=25
12*6=72
4*6=24
78*23=1794
9*1=9
1029*564=580356
12/3=4
456/75=6,08
45/3=15
96875423/5=19375084,5
456/1=456
9995656565416/156416=63904310,07