Odpowiedzi

2010-02-15T06:58:09+01:00
To znaczy: Na. favor-przysluga,stonniczośc, wzgledy. no-nie, wcale nie. be-byc,istniec.arriverdas-do zobaczenia. tylko tyle sie da bo tamte niewiem co znacza
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T09:27:39+01:00
,per favore no Vai com altro e va be arriverdas losai io ti volgo''.


podejrzewam że jest to z włoskiego :) masz rację błędów jest sporo i nie pisał tego Włoch. gdybym miała to odcyfrowac, żeby miało to jakis sens to zapisałabym to tak:

per favore non andare con l'altro. E va be' arrivederci lo sai che ti voglio

a tłumaczenie tego:
prosze nie odchodź z innym. a więc dobrze do widzenia wiesz że cię chce.
2010-02-15T12:04:42+01:00
To oznacza:

proszę nie więcej i należy *com Go arriverdas Losa* patrzę na

Chyba zrobiłaś tu sporo błędów bo nie mogłam przetłumaczyć niektórych wyrazów : com Go arriverdas Losa.

*Zaznaczyłam je gwiazdkami: *

To po włosku tak ?