Odpowiedzi

2010-02-15T07:20:21+01:00
Charakterystyka
rysy twarzy
buzia(pulchna,pucolowata itp)
czy gruby czy chudy
kolor wlosow
nos
oczy
kolor skury
czy ma wasy,brode
czy ma miesnie
ile ma lat
1 5 1
2010-02-15T10:17:58+01:00
OPISUJĘ MOJĄ KOLEŻANKĘ OLĘ.

Ola jest 12-letnią dziewczynką. Jest szczupła i wysoka. Jej oczy są ciemnozielone, twarz ma ciągle roześmianą rysy jej twarzy nie są mocne. Ubiera się zawsze w jasne ubrania. Włosy ma czarne. Jej karnacja jest lekko brązowa.Uwielbia biżuterię więc na szyi nosi złoty łańcuszek, na palcach nosi różne pierścionki, kolczyki zazwyczaj nosi takie kolorowe kulki. Ciągle chodzi w adidasach.


To jest tylko przykład możesz pozmieniać
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T12:01:55+01:00
Kasia to niska rudowłosa dziewczynka o pięknych, zielonych oczach. Jest szczupła oraz bardzo miła. Ma 12 lat, jest sympatyczna i ma dużo kolegów i koleżanek. bardzo ją lubię, gdyż ona mnie rozumie, mogę się jej zwierzyć a ona mi. Kasia jest bardzo fajną koleżanką i nie zamieniłabym jej na żadną inną.



Licze na naj. ;d


pozdro
1 1 1