Odpowiedzi

2010-02-15T08:30:37+01:00
1) kup lepsze częsci ;]
2) nie ma najszybszego
3) 32mb/s
4) tysiąc pięćset sto dziewięćset
5) 103
6) A4tech
7) microsoft
2010-02-15T10:56:55+01:00
1. można dokupić do niego jakieś części.
2. nie ma najszybszego
3. najszybsze to 32mb/s [32 megabajty na sekunde]
5.102
6. bezprzewodowa i bez kulki w środku
7. microsoft
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T13:09:07+01:00
1. Kup nowe części lub podkręć o ile umiesz.
2. Nie można tego określić, co ok. pół roku wchodzi nowa technologia i wydajność PC wzrasta.
3. Za pomoca kabla światłowodowego - 10Gb/s, za pomocą zwykłej "skrętki" - 1Gb/s. Prędkość światłowodu może być lepsza w zależności od zastosowanej technologii.
4. Komputer nie ma pikseli, to monitor je ma.
5. 102 lub 103 przyciski.
6. Logitech, Microsoft, A4Tech z tych tańszych.
7. Microsoft