Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T08:46:38+01:00
Rzeczą opisywaną przeze mnie jest mój duży, pluszowy miś. Dostałam go wczoraj na walentynki :) Jest on koloru brązowego, z lekko brązowym brzuszkiem. Ma 50 cm. Nazywa się Wacek :)
Drugą rzeczą opisywaną przeze mnie jest komoda. Ma ona gdzieś tak 3 lata. Jest koloru jasno dębowego. Składa się ona z 4 bardzo pojemnych szuflad. :0)
1 5 1
2010-02-15T09:12:26+01:00
W moim pokoju znajduje się wiele ciekawych przedmiotów. Najważniejszą rzeczą jaką posiadam jest mój laptop firmy DELL. Stoi na biurku obok ramki ze zdjęciem. Ma kolor czarny. Bardzo pasuje do mojego pokoju i nie wyobrażam sobie bez niego życia.
Drugą rzeczą jaką posiadam jest mój walentynkowy miś. Jest on koloru różowego i ma w rączkach duże serduszko z napisem 'LOVE'. Na główce ma duży kapelusz z kwiatkiem. Dostałam go od mojego chłopaka więc nadałam mu imię Marcin. Uwielbiam mój pokój i rzeczy znajdujące się w nim.

Pozdrawiam ;]

2010-02-15T09:47:22+01:00
W moim pokoju jest wiele interesujących przedmiotów. Jeden z nich to wielki model Układu Słonecznego. Stoi on na komodzie. Został wykonany z mosiądzu. W centralnym centralnym miejscu znajduje się Słońce, a dookoła niego krążą planety i ich księżyce. W wolnych chwilach bardzo lubię patrzeć na mój model.
Drugą rzeczą, bez której nie mogłabym żyć, jest mój laptop firmy TOSHIBA. Ma czarny kolor i ładnie się błyszczy. Zawsze stoi w innym miejscu.