Odpowiedzi

2010-02-15T09:10:48+01:00
Tylko jezus jest w stanie nas ochronic gdy go zabraknie nasze zycie straci sens
2010-02-15T09:11:21+01:00
Tzn. ze jezeli bedziemy wierzyc w Boga to nasze zycie bedzie wygladac calkiem inaczej. wierzac w Boga zachowujemy przykazania a gdybysmy odeszli od Niego to te przykazania by sie nie liczyly np. zabijalibysmy, kradli itp.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T09:14:44+01:00
Życie nasze zależy od wiary w Chrystusa i jego słowo, dzięki temu,że wypełniamy Przykazania Boże,dzielimy z innymi radości i smutki,pomwgamy słabszym.Tak czynił Jezus,a my jako jego uczniowie nie możemy postępować inaczej,nie zgodnie z jego wolą.Tylko wiara i miłość są najcenniejszymi wartosciami w życiu.
1 5 1