Wpisz podane wyrazy w odpowiedniej formie
Na mokrej ... (jezdnia) droga hamowania jest dużo dłuższa.
Należy wyciąć formę wdłuż przerywanej ... (linia).
Uczeń został wezwany do ... (kancelaria) dyrektora.
Muzeum w .. (kopalnia) soli w Wieliczce jest bardzo znane.

PS. Głównie chodzi mi o to czy pisane przez 2 czy 1 ' i '

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T09:19:56+01:00
Na mokrej jezdni droga hamowania jest duzo dluzsza. Nalezy wyciac forme wdluz przerywanej linii. Uczen zostal wezwany do kancelarii do dyraktora. Muzeum w kopalni soli w Wieliczce jest bardzo znane.
6 4 6
2010-02-15T09:20:11+01:00
1.jezdni 2.linii 3.kancelari4.kopalni
5 4 5
2010-02-15T09:20:23+01:00
Jezdni
lini
kancelarii
kopalni

bo jak sie konczy nia to piszemy 1 a jak na ia to piszemy 2
4 3 4