Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T10:05:54+01:00
Róznica iloczynów liczb 5 i b oraz liczb 10 i c
Suma liczb iloczynu 16 i c do kwadratu i b
Iloczyn liczb róznicy 17 i b i sumy liczb 5 i a
Suma liczb a do kwadratu i iloczynu liczb 3 i x
Różnica x do sześcianu i iloczynu liczb 2 i y do kwadratu
1 5 1
2010-02-15T14:54:14+01:00
Ci wyżej mają źle. Nie pisze się np. " 2a do kwadratu". Poprawnie jest "kwadrat iloczynu 2a".

Napisze poprawnie tylko to co oni mają źle ;p

16c² + b ( suma kwadratu iloczynu16c oraz liczby b )
a² + 3x ( suma kwadratu liczby a oraz iloczynu 3x )
x³ - 2y² ( różnica sześcianu liczby x oraz kwadratu iloczynu 2y )
1 5 1