Odpowiedzi

2010-02-15T10:18:56+01:00
Im wiecej tlenu, najpierw bedzie spalanie całkowite
ptem polspalanie a na koncu spalanie nie całkowit

C5h12 + 8o2 -> 5 Co2 + 6h20

C5h12 + 11/2 o2 -> 5 CO + 6h2o
C5h12 + 3o2 -> 5 C + 6h2o
2010-02-15T10:20:29+01:00
C5H12+ 8O2 -> 5CO2 + 6H2O
2C5H12 + 11O2 -> 10CO + 12H2O
C5H12 + 3O2 -> 5C+ 6H2O
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T10:22:04+01:00
1) spalanie całkowite
C₅H₁₂ + 8 O₂ ----------> 5 CO₂ + 6 H₂O

2) spalanie niecałkowite
C₅H₁₂ + 3 O₂ ----------> 5 C + 6 H₂O

3) półspalanie
C₅H₁₂ + 11/2 O₂ ------------> 5 CO + 6 H₂O