Odpowiedzi

2009-10-12T18:17:08+02:00
1cm na tej mapie to 1000000cm w rzecz.=10km i 10000m 2cm na mapie to 2000000cm w rzecz.20km i 20000m 7,5cm na mapie to 7500000cm w rzecz,75km i 75000m 20 cm na mapie to 20000000cm w rzecz,200km i 200000m teraz b} 1cm=10km czyli 20km=2cm 50km=5cm 5km=0,5cm i 85km=8,5cm pozdrawiam
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T18:18:44+02:00
A)
1 cm = 10 km
2 cm = 20 km
7,5 cm = 75 km
20 cm = 200 km

b)
20 km = 2 cm
50 km = 5 cm
5 km = 0,5 cm
85 km = 8,5 cm
:)
4 1 4
  • Użytkownik Zadane
2009-10-12T18:19:59+02:00
Skala ta pomniejsza 1 000 000 razy zatem:
a)1cm po zamianie na teren to 1 cm *1 000 000 = 1 000 000 cm=100 00 m = 10 km
2cm po zamianie na teren to 2 cm * 1 000 000 = 2 000 000 cm = 20 000 m = 20 km
7.5 cm po zamianie na teren to 7.5 cm * 1 000 000 = 7500 000 cm = 75 000 m = 75 km
20 cm po zamianie na teren to 20 cm * 1 000 000 = 20 000 000 cm = 200 000 cm = 200 km
b)20km 20 km = 20 000 m = 2 000 000 cm po zamianie na mapę to 2 000 000 cm : 1 000 000 = 2 cm
50km 50 km = 50 000 m = 5 000 000 cm po zamianie na mapę to 5 000 000 cm : 1 000 000 = 5 cm
5km 5 k = 5 000 m = 500 000 cm po zamianie na mapę to 500 000 cm : 1 000 000 =0,5 cm = 5 mm
85km 85 km = 85 000 m = 8 500 000 cm po zamianie na mapę to 8 500 000 cm : 1 000 000 = 8,5 cm = 85 mm
4 3 4