Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T10:31:44+01:00
Każde dziecko duże i małe
Miłości potrzebuje by czuć sie wspaniałe.
Chce być przez rodziców zawsze kochane
Zawsze najlepsze i doceniane.

Niestety nie w każdych rodzinach to podstawa
Dziecko czuje się opuszczone,a to ciężka sprawa.
Powinno się wtedy jakoś zaradzić, wesprzeć to dziecko, mu jakoś doradzić.

Rodzice myślą , że prezentami, wszystko załatwią z pociechami.
A jemu potrzeba "tylko" miłości
Dobroci serca i wiele radości.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T10:43:13+01:00
Czarna Afryka

Czarna Afryko
głodne dzieci masz.
Czaena Afryko
co im jeść dasz?

Wydęte brzuszki
otwarte usta,
a w oczach rozpacz
i prośba pusta.

Prośba o pomoc
dziś leci w świat
Może odpowiesz
Ty albo ja.

Może dostrzegą
bogate kraje,
kto się nie dzieli
nic nie dostaje!
1 4 1