Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T10:52:13+01:00
1.
a) 16 % liczby 27,5
0,16% * 27,5 = 4,4

b) 1,5 % liczby 184
1,5/100 * 184 = 2,76

c) 130 % liczby 1,8
1,30 * 1,8 = 3,34


2. a) jaki procent liczby 250 stanowi liczba 42 ,
b) jaki porocent liczby 1,4 stanowi liczba 0,35 ,
c) jaki procent liczby 12 stanowi liczba 21 ,
a) 42/250 * 100% = 16,8%
B) 0,35/1,4 * 100% = 25%
c)21/12 * 100% = 175%
4 4 4
2010-02-15T10:54:13+01:00
A) 0,16 * 27,5 = 4,4
b) 0, 015 * 184 = 2,76
c) 1,3 * 1,8 = 2,34

a) (42:250) * 100 = 16,8%
b) (0,35:1,4) * 100 = 25%
c) (21:12) * 100 = 175%
1 1 1
2010-02-15T10:55:27+01:00
1.
a)
16% z 27,5 = 16/100 * 27 5/10 = 16/100 * 275/10 = 8/4 * 11/5 = 88/20 = 4,4

b)
1,5* z 184 = 15/1000 * 184 = 2760/1000 = 2,76

c)
130% z 1,8 = 130/100 * 1,8 = 234/100 = 2,34

2.
a)
250 - 100%
2,5 - 1%
42 - 16,8%

b)
1,4 - 100%
0,014 - 1%
1,35 - 25%

c)
12 - 100%
0,12 - 1%
21 - 175%
2 5 2