Odpowiedzi

2010-02-15T11:30:32+01:00
A więc tak;

wiosna - to obraz Jacka Malczewskiego
http://www.pinakoteka.zascianek.pl/Malczewski_J/Images/Wiosna.jpg


lato- Słoneczniki -Vincent van Gogh

jesień i zima -Obrazy Ewalda Gawlika
http://www.giszowiec.sewera.pl/pl/index.php?co=obrazy_g
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T15:55:42+01:00
"Chłopi" bo to sie dzieje przez 4 pory roku
obraz wiosny Jacka Malczewskiego
Obrazy Ewalda Gawlika
http://www.giszowiec.sewera.pl/pl/index.php?co=obrazy_g
Marek Grechuta

Wiosna - ach to ty
Dzisiaj rano, niespodzianie,
Zapukała do mych drzwi,
Wcześniej niż oczekiwałem
Przyszły te cieplejsze dni.

Zdjąłem z niej zmoknięte palto,
Posadziłem vis-a-vis,
Zapachniało, zajaśniało,
Wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna-
Ach, to ty!

Ref.Wiosna, wiosna,
Wiosna, ach to ty!(4x)

Dni mijały, coraz dłuższe,
Coraz cieplej było u mnie,
Coraz lżejsze miała suknie
Lekko płynął wiosny strumień.

Wreszcie w nocy raz czerwcowej
Zobaczyłem ją jak śpi bez niczego.
Zrozumiałem
Lato, ejże ty!
Lato, lato, lato, lato-
Ejże ty!

Ref.Lato, lato,
Lato - ejże ty!(4x)

Od gorąca twych płomieni zapłonęły liście drzew,
Od zieleni do czerwieni krążył lata senny lew.
Mała chmurka nad jej czołem, mała łezka słońca,
Pociemniało,poszarzało,
Jesień, jesień- jak to tak?

Ref.Jesień, jesień, jesień-
Jak to tak?(4x)

Biało, biało,
Już zawiało,
Wiosny, lata, wszystkie znaki.
Po niej tylko pozostały przymarznięte dwa leżaki.

Stoję w oknie, wyczekuję,
Nagle dzwonek u mych drzwi.
Zima, zima, chodźże szybciej,
Ogrzej się przez parę chwil.

Wiosna, wiosna, wiosna-
Ach to ty! (4x)
Lato, lato, lato-
Ejże ty!
Wiosna, wiosna, wiosna-
Ejże ty! (2x)
Jesień, jesień, jesień-
Jak to tak?
Wiosna, wiosna, wiosna-
Jak to tak? (2x)