Odpowiedzi

2010-02-15T11:23:30+01:00
Wejdż w google,potem wpisz,Mundurki szkolne-zachęcenie,jest tam bardzo dużo informacji.POZDRAWIAM.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T11:24:40+01:00
Heej ludziskaa.! Kupujcie u nas mega extra modne mundurki.!! Zobacz wszyscy takie noszą.! Ale pamiętaj jeśli nie chcesz, nic na siłę ;) W najgorszym przypadku będziesz odróżniał się od innych swoim mniej modnym i inteligentnym ubraniem.! Promuj swoją szkołę.! Zapomniałam dodać że mundurek doda Ci inteligencje.!! Więc chyba warto go nosić, a jeżeli nie podoba ci się projekt który dali dorośli, sam zaprojektuj mundurek i daj swój pomysł dyrekcji.! W