Odpowiedzi

2010-02-15T11:27:25+01:00
FE :O
7:6
56/7 : 16/3

0,125:0,1875
1:1,5
10:15 /:5
2:3

Fe2O3
amfoteryczny
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T11:35:31+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
FexOy
mFe*x/mO*y=7/3
56x/16y=7/3
56x*3=16y*7
168x=112y
x : y=2 : 3
Fe2O3
charakter amfoteryczny
1 5 1