Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T11:44:42+01:00
A) Jaką wartość przyjmuje funkcja y = −0,125x + 4 dla argumentu x = 8?
y = −0,125x + 4
wstawiamy za x=8
y=-0,125*8+4
y=-1+4
y=3
dla argumentu x=8 funkcja przyjmuje wartość 3

b) Dla jakiego argumentu x funkcja y = −3x + 34
osiąga wartość 34

-3x+34=34
-3x=34-34
-3x=0
x=0
dla argumentu 0 funkcja osiąga wartość 34
6 5 6
2010-02-15T11:47:35+01:00
Y=-0,125x+4 x=8
y=-0,125*8+4
y=-1+4
y=3


y=-3x+34 y=34
34=-3x+34
-3x=0 /-3
x=0
1 5 1
2010-02-15T12:27:36+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) Jaką wartość przyjmuje funkcja y = −0,125x + 4 dla argumentu x = 8?
za x wstawiam 8 i wyliczam y
y=-0,125*8+4
y=-1+4
y=3

b) Dla jakiego argumentu x funkcja y = −3x + 34 osiąga wartość 34?
za y wstawiam 34 i wyliczam x
34=-3x+34
3x=34-34
x=0
1 1 1