Odpowiedzi

2010-02-15T11:43:16+01:00
1ha = 0,01km^2
19000=x
x=190km^2

517-190=327 km2 ma krakow
1 2 1
2010-02-15T11:45:52+01:00
19 000ha=190km2
1km2=100ha
1ha=0,01km2

517km2-190km2=327km2

odp. powierznia krakowa to 327 km2
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T11:49:04+01:00
1 km² - 100ha
x - 19 000 ha
100ha *x = 1 km² * 19 000 ha
x = (1 km² * 19 000 ha) : 100ha
x = 190 km²

Powierzchnia Warszawy 517 km²

Powierzchnia Krakowa:

517 km² - 190 km² = 327 km²
Powierzchnai Krakowa ma 327 km²