Odpowiedzi

2010-02-15T11:44:16+01:00
Trzeba się przed nim chronić, gdyż można dostać udaru słonecznego. Można stosować np. specjalne kremy lub po prostu rzadko wychodzić na słońce ;)
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T11:46:17+01:00
Szkodliwe promieniowanie UV działa na nasza skore mutagennie, moze prowadzić do nowotworów skóry np. czerniaka zlosliwego.

Powinnismy sie chronic przed nadmiernym promieniowaniem poprzez stosowanie kremów z filtrem ( z wysokim SPF).
Nie wystawiac skóry na nadmierne promieniowanie np w lecie podczas najwiekszego upału
-unikac nadmiernego opalania sie
9 3 9
2010-02-15T11:47:20+01:00
Należy się chronić przed promieniowaniem słonecznym, ponież nadmiar słońca może mam poważnie zaszkodzić. Od mocnego promieniowania możemy dostać udaru słonecznego. NAleży bowiem się zabezpieczać, Zakładają na głowę ochronną czapkę. Jednać przy większym promieniowaniu zaleca się wogule nie wychodzić z domu!!!
6 2 6