Odpowiedzi

2010-02-15T11:58:14+01:00
Elvis Presley, Mikel Jackson, np te 2 jest jeszcze duzo zmarlych piosenkarzy
2010-02-15T11:58:27+01:00
Michael Jacson The way you make me feel
na pewno z tą piosenką wygrasz
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T11:59:20+01:00
"Miss You"

I am raw inside
And strangely lonely in the space
Empty bottles, dirty place
Still here I miss you

And I'm out again
To look for you among your friends
They glance my way, as if to say
You're still here
I miss you

I will never understand
The beauty of the greater plan
I've been searching,
Searching for a reason
Everyday, everyday
That I miss you

I know it's time
That I'm OK
But they can tell
I'm bitting on my fingernails
Still here I miss you

Restless night
Remembering the things you said
I thank you for and won't forget
Still here I miss you

But I will never understand
The beauty of the greater plan
I've been searching,
Searching for a reason
Every day, everyday
That I miss you
"Tęsknić Za Tobą"

W środku jestem lodowata
I dziwnie samotna w tej przestrzeni
Puste butelki, obrzydliwe miejsce
Wciąż tutaj tęsknię za tobą

I znowu wychodzę
By szukać ciebie wśród twoich przyjaciół
Oni zerkają na mnie, tak jakby mówili,
Że ty wciąż tutaj jesteś
Tęsknię za tobą

Nigdy nie zrozumiem
Dobrej strony większego planu
Od jakiegoś czasu szukam,
Szukam powodu
Każdego dnia, każdego dnia
Bo tęsknię za tobą

Wiem, że to czas
Kiedy czuję się dobrze
Tylko oni mogą mówić
Że obgryzam paznokcie
Wciąż tutaj tęsknię za tobą

Niespokojna noc
Przypomina rzeczy, które powiedziałeś,
Za które tobie dziękuję i nie chcę zapomnieć
Wciąż tutaj tęsknię za tobą

Lecz nigdy nie zrozumiem
Dobrej strony większego planu
Od jakiegoś czasu szukam,
Szukam powodu
Każdego dnia, każdego dnia
Bo tęsknię za tobą