Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T12:09:54+01:00
Ryba syn Boży duch Swięty Maryja Krzyż PAN BÓG JÓZEF ANIOŁ TRZEJ KRÓLOEIE PASTERZE GWIAZDA BETLEJEMSKA NIEBO
4 3 4
2010-02-15T12:09:57+01:00
- Ryba
- syna Boży
-Maryja
- krzyż
4 4 4
2010-02-15T12:10:56+01:00
Alfa i omega,
Krzew winny
Pastarz trzymający owieczkę w ramionach
Ryba,


i chyba tyle ale nie jestem pewna
pozdrawiam :]
5 4 5