Odpowiedzi

2010-02-15T12:22:25+01:00
Przyczyny wewnętrzne:
- konfederacja barska
- rozbiory
- wady ustrojowe
Przyczyny zewnętrzne:
- polska zewsząd otoczona wrogami którzy zawarli pakt
- mieszanie się państw sąsiednich

chyba o to chodziło :-)
chyba jest dobrze
3 1 3
2010-02-15T12:24:58+01:00
Wewnętrzne:
-liberum veto
-słaba władza króla
-pusty skarbiec
-wolne elekcje
-za dużo przywileii szlachty
-śmierć polaków
-zniszczenia powojenne
-choroby; epidenie
-chaos polityczny

zewnętrzne:
-mieszanie się sąsiadów w sprawy Polski
-agresywna polityka zaborców
-wojny
-nasyłani szpiegów
-fałszowanie waluty

ps. licze na naj
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T12:51:03+01:00
1.Przyczyny wewnętrzne:
a).liberum veto zrywało sejmy,
b).ograniczona władza króla,
c).brak pieniędzy, gunduszy,
d).wolne elekcje
e).straty terytorialne
f).ogromna strata ludzi
g).zniszczone miasta i wsie

2.Przyczyne zewnętrzne:
a).mieszanie się obcokrajowców w sprawy Polski
b).agresywna polityka zaborców
c).wojny wyniszczajęce państwo Polskie


myślę że o to chodzi :]
4 4 4