Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T12:26:35+01:00
To tak jacek ma 5 lat, a marek 10 lat
2010-02-15T13:07:37+01:00
X-wiek jacka obecnie 5
y-wiek marka 10
2x-wiek marka 10
x+5=y 5+5=10
2x=y

2x=y
x+5=Y
x+5=2x
x=5
odp. jacek ma 5 lat a marek ma 10 lat
2010-02-15T13:26:12+01:00
X- Jacek
y- Marek
x+5 - wiek Jacka za 5 lat

y = 2x
x + 5 = 2x

y = 2x
x - 2x = -5

y = 2x
-x = -5

y = 2x
x = 5

y = 2 × 5
x = 5

x = 5
y = 10

Odp: Jacek ma 5 lat, a Marek ma 10 lat