39 punktów+ naj

1. Podaj powierzchnie krajów niemieckojęzycznych
2. Podaj ilość mieszkańców w krajach niemieckojęzycznych
3. Podaj literowe oznakowanie samochodów krajów niemieckojęzycznych
4. Najdłóższa rzeka, największe jezioro, najwyższy szczyt w Niemczech
5. Najdłóższa rzeka, największe jezioro, najwyższy szczyt w Austrii
6. Podaj datę zjednoczenia Niemiec
7. Podaj imię i nazwisko Benedykta XVI.

Można z neta, byle szybko. Prosiłabym wszystkie odpowiedzi, a nie 4 odpowiedzi i punkty dla was.

3

Odpowiedzi

2010-02-15T12:58:01+01:00
1. 357114,22km²+83871km²+41290km²+160km²=482435,22km²
2. 81 900 000+8 348 233+7 725 200+34 498=98007931
3. ---
4. rzeka to Dunaj (Donau)-2888km, jezioro to Jezioro Bodeńskie (Bodensee)-541km², szczyt to Zugspitze-2962 m n.p.m.
5. rzeka to Dunaj-350km, jezioro to Jezioro Bodeńskie (Bodensee)-541km², szczyt to Grossglockner 3798 m n.p.m.
6. zjednoczenie Niemiec stało się 3 października 1990r.
7. Joseph Ratzinger

Liczę na naj:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T13:03:25+01:00
1.357021.00 km
2.Niemcy-81,9 mln
Austria-8,3 mln
Szwajcaria-7,6 mln
Belgia-10,7 mln
3.GER chyba ;]
4.Rzeka-Ren
Szczyt-Zugspitze
Jezioro-Jezioro Bodeńskie
5.Rzeka-Dunaj
Jezioro-Jezioro Bodeńskie
Szczyt-Grossglockner
6.3 październik 1990
7.Joseph Ratzinger
2010-02-15T13:03:37+01:00
1. 482275,22 km²
2. 97973433
3. D-A-CH
Niemcy - D; Austria - A; Szwajcaria CH
4. Najwyższy szczyt Zugspitze (2963 m n.p.m.). Największe jezioro kraju - Jezioro Bodeńskie. Najdłuższa zaś rzeka to Ren.
5.Najwyższy szczyt Grossglockner: 3 798 m n.p.m.
Najdłuższa rzeka: Dunaj: 350 km
Największe jezioro: Jezioro Bodeńskie: 541 km²
6. 3 października 1990
7. Joseph Alois Ratzinger