Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T12:56:30+01:00
W VI przykazaniu „Nie cudzołóż” Pan Bóg zabrania zdrad małżeńskich i intymnego współżycia poza małżeństwem.
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T12:56:50+01:00
6. Nie cudzołóż.
* zdrada małżonka
* będąc prostytutką
2010-02-15T13:00:24+01:00
W vi przykazaniu Bóg domaga się zachowywania czystości seksualnej w myślach, pragnieniach, słowach i uczuciach.

czystości sprzeciwia się: nierząd, pornografia, czyny homoseksualne, masturbacja, antykoncepcja, niewierność małżeńska, rozwody, poligamia, wolne związki małżeńskie.
2 5 2