Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T13:22:48+01:00
- wzajemna miłość
- szacunek wobec każdego członka rodziny
- Brak problemów w pracy/w szkole
- takie same traktowanie np. każdego z rodziców lub każdego z rodzeństwa.
15 4 15
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T13:24:11+01:00
O tym ze w rodzinie układa sie dobrze decyduje przede wszystkich silne przywiazanie wzajemnie do siebie sile wiezi ktroe panuja miedzy członkami rodziny ale rowniez zaufaniei odpowiedzialnosc za kazdego ;PP
13 3 13
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T13:27:14+01:00
Mysle ze o tym ze w rodzinie uklada sie dobrze decyduja relacje miedzy rodzina.
czy sa mili dla siebie, wiadomo ze ciagle klotnie nie sprzyjaja milej atmosferze,
czy w gronie najblizszej rodziny jakas osoba nie jest chora na smiertelna chorobe, gdy ktos nam bliski choruje lub zagraze mu niebezpieczenstwo to sytuacja w domu staje sie napieta ,gdy ktos umrze , sytuacja w domu jest ponura , kazy obwinia samego siebie , mysli ze mogl cos zrobic, pomoc...
o tym czy w rodzinie uklada sie dobrze decyduje takze praca, proste ze gdy ojciec czy matka beda pracowac cale dnie to nie bd mieli czasu dla swoich dzieci, drugiej polowki.. duzy wplyw na to czy w domu sa dobre relacje maja takze pieniadze, oczywiste ze dzieci gdy nie dostana pieniedzy,lub upragnionego przedmiotu ktory sobie upatrzyly odrazu robia dzika awanture


mam nadzieje ze pomoglam.;P;D
pozdrawiam. ;)
17 3 17