Hej!!
To zadanie jest w załączniku.....
Proszę mi pomóc!!!!
Daje wszystkie pkt!!

Czekam do wieczora.
Tekst widać trochę niewyraźnie więc go napiszę.

Podpisz przedstawionych poniżej wojowników i wskaż tych którzy przyczynili się do upadku Imperium Rzymskiego....

Jak by ktoś miał ćwiczenia to podaje stronę i ćwiczenie

Cwiczenia do klasy piątej szkoly podstawowej wyd. Nowa Era 20009 rok Cw 6 str 50


CZekam na odpowiedź proszę pomórzcie

2

Odpowiedzi

2010-02-15T13:58:39+01:00
1)żołnierz franków
2)żołnierz rzymski
3)żołnierz wizygotów
4)żołnierz germański
5)żołnierz galijski
75 4 75
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T14:56:30+01:00
1.Żołnierz franków.
2.Żołnierz rzymski.
3.Żołnierz wizygotów.
4.Żołnierz germański.
5.Żołnierz galijski.

Do upadku Imperium Rzymskiego przyczynili się żołnierze galijscy (Galowie).
156 4 156