Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T13:33:02+01:00
Ksiądz polewa główkę dziecka woda święcona i czyta modlitwy i przyjmuje go do wspólnoty Koscioła mowiac:np Karolu ja cie chrzcze w imie Ojca i Syna i ducha SW.
38 4 38
2010-02-15T13:33:22+01:00
Kapłan polewając wodą święconą robi znak krzyża nad głową chrzczonego
12 3 12
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T13:33:50+01:00
Ksiadz polewa glowke dyiecka woda swiecona na znak, ze jest dzeckiem bozym.
11 2 11