Odpowiedzi

2010-02-15T13:32:53+01:00
. 7650 dag7,650kg
2. 0,125 t=125kg
3. 95,500 kg
4. 57000 g=57kg

odp2
16 4 16
2010-02-15T13:33:31+01:00
1. 7650 dag = 7,65 kg
2. 0,125 t = 125 kg
3. 95,500 kg = 95,5 kg
4. 57000 g = 57 kg

Najcięższy jest 2. pirat.
10 5 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T13:34:52+01:00
Który z piratów jest najcięższy
1. 7650 dag = 76,5 kg
2. 0,125 t = 125 kg
3. 95,500 kg
4. 57000 g=57kg

odp; 2 pirat
16 4 16