Odpowiedzi

2010-02-15T13:39:18+01:00
Nazwy które Ania nadawała to np:
Jezioro lśniących wód,biała droga rozkorzy,aleja zakochanych:);)
A drugiego nie wiem:);)Mam nadzieje że się przyda;)
12 2 12
2010-02-15T13:40:51+01:00
Biała aleja radosci,Jezioro lsniacych wód., Kraina beztroski

nie wiem czy ci o to chodzi ale.. ''o wiele latwiej byc zlym niz dobrym gdy ma sie rude wlosy'
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T13:44:08+01:00
1.Jezioro Lśniących Wód, Biała Droga Rozkoszy, Las Duchów,Źródła Nimf Leśnych.
2.
a)O wiele łatwiej jest być złym niż dobrym, gdy ma się rude włosy.
b)Jak miło jest iść do domu i wiedzieć, że to prawdziwy dom.
15 3 15