Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T13:51:28+01:00
Aby zmienić hasło, zaloguj się do skrzynki pocztowej przez www.poczta.onet.pl, następnie kliknij link Ustawienia i w kategorii O Tobie kliknij link Twoje konto. Znajdziesz tutaj możliwość zmiany hasła poprzez przycisk Zmień hasło. Ustanawiane hasło powinno zawierać co najmniej sześć znaków musi być cyfrowo-literowe, czyli co najmniej jedną literę i cyfrę.
1 1 1
2010-02-15T14:09:06+01:00
1.Logujesz sie na swoją pocztę.
2.Tam przy wyloguj są USTAWIENIA wchodzisz w nie i tam jest podpunkt TWOJE KONTO i tam zmieniasz hasło ;]]
1 1 1
2010-02-15T18:55:38+01:00
A więc tak,
Link: www.op.pl -skrót do poczty na onecie
Wpisujesz swój login i hasło.

Gdy już jesteś zalogowana, wybierasz USTAWIENIA , znajdują sie niedaleko polecenia WYLOGUJ. I klikasz na USTAWIENIA.

Gdy już otworzyłą Ci się następna strona.. to po prawej stronie masz: Program pocztowy.. a pod nim 4 opdpunkty. Wybierasz ten pierwszy: TWOJE KONTO.

Gdy już Ci się włączyło to, to po prawej stronie jest opcja: ZMIEŃ HASŁO. I jak otworzy Ci się stronka to tam wpisujesz nowe hasło :)

Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)