Średnie miesięczne wynagrodzenie mamy Oli w tym samym czasie(styczeń, luty i marzec) wyniosło 960 zł.(Ważne aby pamiętać że to jest policzona średnia, a nie że zarobiła tyle w ciągu tych 3 miesięcy, to jest średnio ile zarobiła!!!) Jak wysokie były jej dochody w marcu, jeśli w styczniu zarobiła 960z zł, a w lutym 890 zł????
Proszę o szybką odpowiedź!! ;*

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T13:52:39+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
960+890+x=3*960
1850+x=2880
x=2880-1850
x=1030
11 4 11
2010-02-15T13:53:04+01:00
960zł*3=2880zł miesięczne wynagrodzenie mamy Oli
2880zł-(960zł+890zł)=2880zł-1850zł=1030zł dochody w marcu,
9 4 9
2010-02-15T13:56:35+01:00
(960+890+x):3=960
(1850+x):3=960
1850+x=960*3
1850+x=2880
x=2880-1850
x=1030

w marcu zarobila 1030 zł
7 3 7