Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T13:56:28+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
CaCl2 + Na2SO4----->CaSO4 + 2NaCl
Ca(2+) + 2Cl(-) +2Na(+) + SO4(2-)---->CaSO4 + 2Na(+) 2Cl(-)
Ca(2+) + SO4(2-)---->CaSO4
Powstanie osad CaSO4
1 5 1
2010-02-15T13:57:27+01:00