Oblicz:
90%kwoty120zł
..................
15% kwoty 50zł
.................
18% liczby 250,
.................
4% liczby 35,
................
61% liczby 20,
................
0,5% liczby 300,
.................
106% liczby 60,
.................
2,5% liczby 800.
............... z gory dzieki

2

Odpowiedzi

2010-02-15T13:58:15+01:00
90%kwoty120zł
.0,9*120=108.................
15% kwoty 50zł
....0,15*50=7,5.............
18% liczby 250,
......0,18*250=45...........
4% liczby 35,
...........0,04*35=1,4.....
61% liczby 20,
.....0,61*20=12,2...........
0,5% liczby 300,
...0,005*300=1,5..............
106% liczby 60,
.......1,06*60=63,6..........
2,5% liczby 800.
0,025*800=20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T14:02:15+01:00
90%kwoty120zł=0,9*120=108zł
15% kwoty 50zł=0,15*50=7,50zł
18% liczby 250=0,18*250=45zł
4% liczby 35=0.04*35=1,4
61% liczby 20=0,61*20=12,2
0,5% liczby 300=0,005*300=1,5
106% liczby 60=1,06*60=63,6
2,5% liczby 800=0,025*800=20
Liczę na naj:)