Odpowiedzi

2010-02-15T13:59:39+01:00
25% zamaluj 25 ze stu
35% zamaluj 35 ze stu
72% zamaluj 72 ze stu
85% zamaluj 85 ze stu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T14:00:33+01:00
1 część paska = 1%
czyli... jeżeli masz 20% zamalować to malujesz 20 pasków :)
I tak dalej...
Pozdrawiam . :):):)
2010-02-15T14:01:47+01:00
20%=0,2 to jak masz np. 10 pasków to zamaluj 2
35% to jak masz 100 pasków to zamaluj 35
72% jak masz 100 paskow to zamaluj 72
85 jak masz 100 paskow to zamaluj 85
nahjlepiej narysowac 100 to bedziesz malowala calosci paskow a nie ich czesci