Odpowiedzi

2010-02-15T14:04:59+01:00
Gosc w dom Bóg w dom
wszedzie dobrze ale w domu najlepiej
nie mow nigdy nikomu co sie dzieje w domu
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T14:05:35+01:00
--wszędzie dobrze ale w domu najlepiej
--Gość w dom - Bóg w dom
--Dom bez gospodarza jest jak kobieta bez męża
--Wolność Tomku w swoim domku
--Dobrze temu, kto w swoim domu.
--w domu jak w raju
--każdy jest panem we własnym domu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T14:14:11+01:00
-"Każdy jest panem we własnym domu"
-"Wolność Tomku w swoim domku"
-"Gość w dom - Bóg w dom"
-"Wszędzie dobrze ale w domu najlepiej"
-"Chałupka - choć ciasna, ale własna"
-"Nie mów nikomu, co się dzieje w domu"
-"Nie zaczyna się budowy domu od dymu z komina"
-"Dobra gospodyni dom wesołym czyni"
-"Nie mów nikomu, co się dzieje w domu"
-"Głupcy domy budują, a mądrzy je kupują"
-"Nie rządź się w cudzym domu"


Pozdrowionka ;)