Odpowiedzi

2009-10-12T18:18:03+02:00
25 uczniów - 100%
1 uczeń - x%

25x=100
x= 4%

Odpowiedź: nieobecny uczeń stanowi 4% wszystkich uczniów
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T18:21:16+02:00
25-wszystkich uczniów
1-nieobecny

1/25 * 100% =100/25% = 4%

Odp.Jeden nieobecny staniowł 4% wszystkich uczniów.

(to np 1/25 to ułamek !! )
1 4 1
2009-10-12T18:28:56+02:00
25 uczniów -> 100%
1 uczeń -> x

x=(1*100%) :25
x=4%
uczeń stanowi 4 % wszystkich uczniów.