Odpowiedzi

2010-02-15T14:12:05+01:00
Ja widze z okna ulice,śnieg,ogród oraz bałwana
21 3 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T14:19:01+01:00
Wyglądajac prze okno z mojego pokoju widzę ogródek oraz dom sąsiadów. Latem widok jest jeszcze ładniejszy, ponieważ kwiaty kwitną kwiaty. Zimą świerk, który rosnie przy płocie jest pokryty śniegiem i wygląda bajecznie. Na ogrodzie rośnie także jabłoń, jej owoce są bardzo smaczne.
przez
):}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}